Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2017 12:31 - Ще ме посрещнеш Там....
Автор: kanibal Категория: Поезия   
Прочетен: 6954 Коментари: 21 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Навярно ще си облак светлина.
Усмихната, сериозна, замечтана?
Ще има ли по Тебе Там слана,
или ще бъдеш вече топла рана?

Ще съм объркан, тъжен, мълчалив,
затрупан под Отвъдните лавини.
Макар и вече да не бъда жив,
ще искам точно с Тебе да замина.

Ще се промъкнеш тихичко до мен,
навярно ще опиташ да ме сгрееш.
Покълнал бавно и отхвърлил тлен,
едва тогава с Тебе ще живея...




Екологично чисто зона - творба без  пачаври, обслужващи орално идиоти.


Тагове:   красота,   светлина,   отвъд,


Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kanibal - Клинично лудата твар, която със ...
29.05.2017 13:59
Клинично лудата твар, която със сигурност би колабирала, ако някой ден не си види мутрата на първа, да бъде така добра да ми слага повече минуси с клонингите си, за да ми се вдига рейтинга.
Благодаря.

Ка
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления за това чудесно творение, Канибале!
29.05.2017 15:08
Хареса ми!
цитирай
3. starforlife - Добре де, а твоето не е ли същото?
29.05.2017 15:25
kanibal написа:
Клинично лудата твар, която със сигурност би колабирала, ако някой ден не си види мутрата на първа, да бъде така добра да ми слага повече минуси с клонингите си, за да ми се вдига рейтинга.
Благодаря.

Ка

Може би трябва да подписваш и с:
Пу - от Пулсар
Ква - от Квазер
и т.н.
цитирай
4. kanibal - Гога, здравей! Можеш да нап...
29.05.2017 15:35
Гога, здравей!

Можеш да направиш сравнение между моя постинг, чист от отвратителни гъзолизия на на лишени от елементарно самоуважение ...щях да напиша дами и щях ужасно да сбъркам....и един друг, в който блоговият Азис пъчи силиконови цици.
Всеки може да се помпи сам, Гога.
Но не всеки е луд да го прави всеки ден с години.

Да, бил съм и квазар, и пулсар, и много други профили в други сайтове, но тук съм с други 3 профила.
И в нито един от тях няма гнусотии.
Аз съм поет, а не чучело.

Ка
Благодаря, батого, благодаря и на Азис за минусите.
цитирай
5. starforlife - Не, ти не си поет!
29.05.2017 15:49
Ти си плагиат!

Да не говорим, че творбите на въпросния (чел съм 3-4) са в пъти по-добре от твоите.

Но... Имаш напредък - сега поне признаваш. Защото когато преди 2 години ти показах от къде плагиадстваш - ти като Квазер тогава, не призна.

Тук Поезия умеят да пишат доста хора (включтелно и аз) - ти определено не си сред тях. Нищо лично - просто факт.
цитирай
6. redabyss - Пачавра ли ме нарече? :)))))))
29.05.2017 16:08
Пачавра ли ме нарече? :)))))))
цитирай
7. redabys - Пачавра ли ме нарече? :)))))))D...
29.05.2017 16:57
redabyss написа:
Пачавра ли ме нарече? :)))))))
D;r

А не си ли?
цитирай
8. kanibal - Ти си плагиат!Да не говорим, че ...
29.05.2017 17:22
starforlife написа:
Ти си плагиат!

Да не говорим, че творбите на въпросния (чел съм 3-4) са в пъти по-добре от твоите.

Но... Имаш напредък - сега поне признаваш. Защото когато преди 2 години ти показах от къде плагиадстваш - ти като Квазер тогава, не призна.

Тук Поезия умеят да пишат доста хора (включтелно и аз) - ти определено не си сред тях. Нищо лично - просто факт.


1. Никакъв плагиат не съм, тъй че даже няма да се обяснявам на такова безумно обвинение без доказателства. Ония профили пулсар и квазар ми ги изтриха идиотите в сайта Стихове, тъй че сега публикувам повторно нещата си там.

2. Естествено, че имаш право на мнение относно поезията ми и тази на въпросния, и че много хора пишат тук.
Но да си забелязал друг поет или поетеса всеки ден да снася курешките си и всеки ден напомпан да стои на първа? За целта освен че се помпи и си гласува сам , събира малоумници като него рано сабахлен и взаимно се ближат по задниците, трансформирайки блога в чалга бар и публичен дом?
Не си забелязал, нали?
Опитвам се да разбера колко комплексиран, нещастен и жалък е субект, който намира смисъл на битието си да снесе сутрин курешка и да чака идиотите да го величаят. Такива типове са размили границата реал- виртуал и се изживяват като величия само в сайтове, блогове и фейсбуци. Със сигурност денят на такива е празен и безсмислен, живият живот не е вълнуващ и те си търсят илюзорен виртуален.
Тежка форма на психоза несъмнено.
Ка
цитирай
9. redabyss - Пачавра ли ме нарече? :)))))))D...
29.05.2017 17:52
анонимен написа:
redabyss написа:
Пачавра ли ме нарече? :)))))))
D;r

А не си ли?




Много голямо значение има кой точно пита дали съм пачавра.
цитирай
10. andromen - ...
29.05.2017 21:08
..напук на арогантноте реакции, аз ще кажа
, че е готино ...
цитирай
11. yotovaa - някой казвал ли ти е, че си космоп...
30.05.2017 07:33
някой казвал ли ти е, че си космополитен?
цитирай
12. yotovaa - вселената диша чрез тия стихове, ...
30.05.2017 07:34
вселената диша чрез тия стихове, това не е римуване, а напластяване на поетични слоеве един връз друг, малцина го могат
цитирай
13. kanibal - Колко ли нещастен трябва да е чов...
30.05.2017 09:07
Колко ли нещастен трябва да е човечец, за да се подмокря от висенето си на първа и за целта да пъчи силиконови цици, да си облизват дупетата с пачаврите и да си съзерцава муцуната на корицата.
Лошата новина е, че е луд, добрата - че е ЕДИНСТВЕНИЯТ в блога.

Ка
цитирай
14. starforlife - Ще ти отговоря:
30.05.2017 12:03
kanibal написа:
Колко ли нещастен трябва да е човечец, за да се подмокря от висенето си на първа и за целта да пъчи силиконови цици, да си облизват дупетата с пачаврите и да си съзерцава муцуната на корицата.
Лошата новина е, че е луд, добрата - че е ЕДИНСТВЕНИЯТ в блога.

Ка

Сигурно толкова, колкото този, който уж пише поезия, която също самонапомпва, самогласува си, също виси на въпросната "първа", и постоянно отдолу реди едни и същи фрази спрямо визирания.
Ако отговорът не ти харесва - това е истината и проблемът е твой, не мой.
Аз само ти я казах.
цитирай
15. kanibal - Гога, да ме сравняваш с малоумника ...
30.05.2017 12:12
Гога, да ме сравняваш с малоумника е ЧУДОВИЩНО НЕЛЕПО.
Аз седя на първа от 3 дни и го правя нарочно, за да покажа отвращението си от мъжката проститутка, която го прави от 3 години.
Къде са 3 дни, къде 3 години.
Хайде отвори си малко очите, м?

Ка
цитирай
16. starforlife - Хубаво де, но...
30.05.2017 12:39
НО КАКЪВ Е СМИСЪЛЪТ?
Той ще продължи да си виси още 3 години, ти ще продължиш да го правиш нарочно, а нормалните блогъри тук това изобщо няма да ги интересува!

Не мислиш ли, че е смешно?
Не мислиш ли, че е смешно кой виси в някакъв западнал сайта на някаква си "първа"?
Не мислиш ли, че най-много да постигнеш и тук да ти изтриват профилите (което също е смешно като реакция) както там... къде беше... каза, че е станало факт?

Да си представим, че Чу престане да се помпа (И кое ти дава основание да мислиш, че той го прави? Може да го прави друг и то с една от кретенските цели да се забавлява с конфликтите, които се провокират.)... Та: да си представим, че Чу престане. Ще има друг Чу. Или Ка.
Тогава? Тогава към тях ли ще насочиш недоволството си?

И какво всъщност променя каквото и да е обстоятелство от случващите се тук, че да има някакво значение?
Според мен, ако живееш в къща - хвани бела и обърни двора. Ако си в блок - варосай някое дърво наоколо и събери разхвърляния боклук наоколо.
Така ще свършиш нещо полезно, а не с това, което правиш тук.
Боклуците тук би следвало да са приоритет на други хора, но явно на тях им се харесва да са на бунището.
(С последното ни най-малко не определям Валери като боклук. Факт е, че човекът пише добре.)
цитирай
17. kanibal - Смисъл разбира се, че няма.
30.05.2017 13:58
Но това и аз го повтарям непрекъснато - висенето на първа е без всякакво значение.
И всеки нормален разбира това - и не бълва всеки ден, или ако бълва, не държи да е на първа.
И аз го разбирам, и всички - само малоумният Азис не може.
Защото ако му напишеш това, което на мен, той ще те изпсува, но ти не му пишеш, и обвиняваш мен, който се отвращава от идиотията, а не носителя на идиотията.

Единственият смисъл е да насоча вниманието към единствения клинично луд, стърчащ на първа всеки ден и изпитващ оргазъм от това.
Както казваш, нормалните блогъри не се вълнуват от това и само няколко малоумни като него му облизват топките.
Ка
цитирай
18. starforlife - Аз да те обвинявам? Да не съм прокурор, че да го правя!
30.05.2017 14:36
Просто те сигнализирам, че:
- Валери е излязъл пред хората с името и лика си и само дори и това, го превръща в Някой, а ти си просто един Г-н Никой!
- Ти правиш абсолютно същото - висиш на въпросната "първа" и, ако за него според мен е истина, че не той се помпа, за теб съм убеден, че го правиш ти.
- Ти не радееш за това кой виси на "първа", защото има още поне 10 човека, чиито всеки един постинг 100% се курдисва там, а просто завиждаш, че човекът пише в пъти по-добре от теб, чувстваш се комплексиран и понеже не можеш да го надскочиш - се изявяваш по този тъп и кретенски начин.


Защо не го предизвикаш на поетичен двубой например?
ОК, понеже намекваш, че все едно не смея да му напиша каквото и да е - ето, аз ще Ви бъда арбитър.
Хей сега ще се опитам да уговоря човека когато ти кажеш - да бъде на линия...
Аз също ще се опитам да бъда...
И аз ще Ви давам теми, а Вие в реално време ща стихоплетствате.
Тогава сам ще се убедиш, че не само Валери, а дори самият аз, ще те сложим в малкото си джобче по отношение на това.
Еее, щом това е факт (а то е - че той е на светлинни години пред теб в създаването на рима), защо мислиш, че ти имаш по-голямо право и оправдание да си на въпросната "първа"?

Ами НЕ - Той има много по-голямо право и, ако аз трябва да избирам м/у двете "злини" - ще избера него.
Най-малкото, казах, защото той стои пред всички с лика и името си и по този начин е поел отговорност за действията си, докато ти както също вече казах - си един г-н никой, който няма да има куража да премери сили с въпросния, залива въпросната "първа" с недодялана поезия, но седнал да говори по адрес на други и то превъзхождащи го в пъти.

Отново повтарям: Аз смея да твърдя, че не Валери помпа постингите си, както и, че точно ти пък помпаш своите.
Или не си съгласен с мен?
цитирай
19. kanibal - Изумително глупава логика - щом ...
30.05.2017 15:17
Изумително глупава логика - щом блогър, в случая Азис, е с името и снимката си, това го прави първа категория, а анонимните са втора. Това че той и ти сте се открили, не значи, че сте нещо повече - тук е сайт, а не модно ревю.
Май не проумяваш това, което ти пиша - създание, което всеки ден с някаква перверзна наслада се стреми да е на първа и го прави ако не с помпане, то с коментарна порнография, ЕДИНСТВЕНО ТО, не просто не е добре с главата, а УБИВА умишлено Поезията, превръщайки я в нужник.
Да си видял уондър, ерато, христам или който и да било друг да Снася ВСЕКИ ден?
Не бъди толкова смешен. Завиждал съм на това нещастно създание, което САМО ТУК се чувства значимо?!
Това, че ти харесваш повече неговата от мойта поезия , която била в пъти по-добра, са пълни глупости, но и така да е - тук не е литературна академия и се гледа не само качеството на поезията, а и поведението на блогъра.
Щом намираш за нормално един и същ да е на корицата, а това наред с всичко друго е и долно, защото за сметка на тоя десетки свястни постинги, на хора, които не се помпят и не се ближат в коментари, са в глуха линия - предложи му да пуска по 7 поста на ден, помпи му ги, знам, че можеш, и се басирам, че тоя не само няма да има нищо против и седемте поста да са негови, но и ще изпадне в оргазъм от това.

Повтарям, че създание, което от 3 години умилено е все на първа всеки ден, е УБИЕЦ на поезията.

А това, че с клонингите, с които тласува плюс на себе си, праска минус на мен - 12 в предния постинг и засега 9 в тоя, според теб би ли направил нормален блогър?
Уфф, кога не съм ти пускал коментар, че
побърза да го пльоснеш и при оня, та да имаш повод да се включиш в хора на чудерастите и да погалиш по главичката гения.
Ка
цитирай
20. starforlife - Изумително глупава логика - щом ...
30.05.2017 16:07
kanibal написа:
Изумително глупава логика - щом блогър, в случая Азис, е с името и снимката си, това го прави първа категория, а анонимните са втора.

Изумително глупава е твоята логика.
Дори с това, че наричаш въпросният "Азис".
Защото: за всяко творчество би следвало да има място под слънцето. Това го казвам по повод на сравняването ти на Станков с Азис.
Азис е Творец! Независимо дали ти харесва или не. Независимо дали жанра ти харесва или не. Не може да се отрече дарбата в гласа му. Аз не се срамувам (че има ли защо?) да заявя, че има песни на Азис които харесвам и понякога слушам с удоволствие, защото имат и емоционалния заряд в текста, и хармонията спрямо него в музиката, а и са изпълнени от глас, не на всекиго който Бог е отредил да има.
Нещо против?

kanibal написа:
Това че той и ти сте се открили, не значи, че сте нещо повече - тук е сайт, а не модно ревю.

Естествено, че ни прави нещо повече от останалите. Ти май не си наясно какво означава "блог"?
Одеве пренесох коментар при друг блогър. И да те попитам: Може ли котарак да притежава блог, че аватара например да е снимка на котка?
Няма лошо и не оспорвам правото на логъра, но е абсолютна истина, ме това мигноведнагически превръща такъв във "второ качество" спрямо реално стоящия. Съгласен или не - това е положението и всеки трезво мислещ ще го признае.
Отново казвам: Ти явно не знаеш какво означава "блог".

kanibal написа:
Май не проумяваш това, което ти пиша - създание, което всеки ден с някаква перверзна наслада се стреми да е на първа и го прави ако не с помпане, то с коментарна порнография, ЕДИНСТВЕНО ТО, не просто не е добре с главата, а УБИВА умишлено Поезията, превръщайки я в нужник.

Кой си ти, че да казваш кое убива Поезията и кое не?
По цял свят доброто (като изява, творчество, а не като нравствена категория) се прокламира.
По-добре Поезията на Станков на "първа", отколкото комплексарщината на Икономиста например, или заядливото нищоперчене на Блеки и т.н.

kanibal написа:
Да си видял уондър, ерато, христам или който и да било друг да Снася ВСЕКИ ден?
Не бъди толкова смешен. Завиждал съм на това нещастно създание, което САМО ТУК се чувства значимо?!

Въпрос на продуктивност, свободно време и т.н.
То и Ферари не произвеждат бройката на Форд например, но не си седнал да държиш сметка...

kanibal написа:
Това, че ти харесваш повече неговата от мойта поезия , която била в пъти по-добра, са пълни глупости, но и така да е - тук не е литературна академия и се гледа не само качеството на поезията, а и поведението на блогъра.

Че тук да не е нравствено училище, че да се гледа поведението?
Или педагогическа стая?
Защо не виеш като линейка спрямо тези, които позволяват такива неща да се случват, а спрямо въпросния?
Казах: Ако не е той - ще е друг!
Вий по тези, които трябва да променят обстоятелството това да се случва, защото е толкова лесно да се промени.

kanibal написа:
Щом намираш за нормално един и същ да е на корицата, а това наред с всичко друго е и долно, защото за сметка на тоя десетки свястни постинги, на хора, които не се помпят и не се ближат в коментари, са в глуха линия - предложи му да пуска по 7 поста на ден, помпи му ги, знам, че можеш, и се басирам, че тоя не само няма да има нищо против и седемте поста да са негови, но и ще изпадне в оргазъм от това.

Няма как 1 постинг да отнема мястото на 10-ки.
Но прибавен и твоя...
И то от не един НИК...
Така, че - хайде нека говорим право: Ти си този с не един профил тук. Тоест - твоята простотия е в толкова пъти по-голяма от нечия с 1, колкото е бройката на НИК-овете ти.

kanibal написа:
Повтарям, че създание, което от 3 години умилено е все на първа всеки ден, е УБИЕЦ на поезията.

Повтарям, че нещо е убило мозъчните ти клетки, след като това те провокира да водиш кампания и то по този начин.

kanibal написа:
А това, че с клонингите, с които тласува плюс на себе си, праска минус на мен - 12 в предния постинг и засега 9 в тоя, според теб би ли направил нормален блогър?

И кой го казва? Че има клонинги?
Ти? Блекчо?
А стига бре!
Ма вие за некви авторитети ли се имате?
Факт е (сам дори го призна), че ти имаш не 1 и 2, а човекът и днес каза, че няма.
И аз съм склонен да му повярвам, именно заради това, че стои открито тук.
Такива като вас, които са анонимни - те са по тези заигравки!
А ги преписвате на нас, нормалните и открити хора.

kanibal написа:
Уфф, кога не съм ти пускал коментар, че
побърза да го пльоснеш и при оня, та да имаш повод да се включиш в хора на чудерастите и да погалиш по главичката гения.
Ка

А защо въобще ти е нужна рестрикцията?
След като няма проблем да изкаже човек каквото и да е мнение - не е ли логично такова ограничение да няма?
Аз никога не съм имал!
Защото зная, че мога да поставя на място всеки тъпак, който се опита да кретенее комплексирано под постингите ми.
А и винаги мога да изтрия това, което не е по темата.
Но не отдавам значение на "живота" си тук, че да стерилизирам около себе си.

Уфф, достатъчно време ти отделих!
И колкото и на мен да ми е лесно, защото не пиша, а говоря - прекратявам.

Остани си със здраве...


ПС: Канибал?!?! Кой нормален, пишещ поезия, си измисля такъв НИК и описва така профила си?
цитирай
21. kanibal - 1. Сравнението ми с Азис визира не ...
30.05.2017 22:13
1. Сравнението ми с Азис визира не качествата съответно на поезията или музиката, а поведението на двамата. Да си развяваш снимките в постингите, както на времето една малоумна гина правеше, е не просто антипоетично, а абсолютно циганско.. Трупането на 30 -40 -50 коментара, в които азис и баба яга примерно си пощят задниците, е чалгаджийство във висша степен.

2. Аз пък вярвам на блеки, че чалгаджията има поне 50 ника, защото точките му във всеки постинг са само от десетина реални блогъри, другите до 30 са от неговите клонинги. Що не погледнеш айпитата впрочем на постоянните му облизвачи 4os Kies ,favn 56, selena 1, xubavka, за да видиш, че са неговите, хаха.

3. Значи това, че чалгаджията виси всеки ден на първа, не те дразни, а те дразни, че аз седя?...Ега ти и чалгаджийският критерий за нормалност.

4.За мен е сто пъти по-добре един постинг да е напомпан, но без коментари от типа на баба яга чука чучело, защото постингите на Азис са градски тоалетни. И целта ми е да се види от нормалните блогъри разликата между неговите кенефи и моите екологично чисти територии. Дали се помпя ? Значи си сигурен, че аз се помпя, а той- не, хаха. Ти си неосъзнат чудераст очевидно, щото поклонниците на гууруто са класически пример на зомбита.

5. Като завършил българска филология все пак разбирам в пъти повече от поезия и ще ти кажа мнението си, което е и на много истински познавачи.
Брътвежите на чалгаджията не са никаква поезия, защото нямат дълбочина, многопластовост, образност и са поетическа шкембеджийница.

6.
На мен скоро ще ми писне и ще си дам отдих оттук, защото усещам смрадливия дух на кочина. Идвам за кратко и се махам на чисто, в живия живот. Но малоумникът ще остане, дорде пукне от старост, щом гъзолизците му са тук.
Схващаш ли разликата между нас? И защо не препоръча на него да обърне двора и изобщо да излезе на чист въздух, а само на мен?
Добре , че си побъбрихме, Гога. За финал ти предлагам нещо.
С технологичния си гений що не направиш така, че нито аз, нито малоумникът да сме на първа? Качвай други постинги, нас ни отсвирвай. Ако си наистина обективен, избави блога от нас.
И съм сигурен, че ако оня не е на първа, ще гибердяса.
Ка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanibal
Категория: Поезия
Прочетен: 523247
Постинги: 332
Коментари: 949
Гласове: 26971
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031