Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: johnas
Категория: Бизнес
Прочетен: 344466
Постинги: 285
Коментари: 43
Гласове: 248
Постинг
21.10.2013 09:00 - Наблюдeние...
Автор: johnas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1030 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.11.2013 13:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато комбинираме наблюдението с оценка, хората са склонни да чуят критика.


Мога да приема, когато ми казваш
какво съм сторил и какво не съм.
И мога да приема твоето тълкуване,
но моля те , не смесвай тези две неща!

Ако искаш да объркаш отношенията между нас,
ще ти кажа как да го постигнеш;
Смеси това което върша ,
с онова , което мислиш за нещо.

Кажи ми че си разочарована,
когато виждаш недовършена къщната работа.
но да ме наричаш "безотговорен",
не е най-добрия начин да ме подканиш да я свърша.

И кажи че те боли,
когато казвам "не" на опита ти за сближаване,
но да ме наричаш фригиден мъж,
няма да увеличи твоите шансове.

Да, мога да приема, когато ми казваш
какво съм сторил и какво не съм.
И мога да приема твоето тълкуване,
но моля те не смесвай тези две неща!



                                                                                                                Маршал Розенберг



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Архив
Блогрол
1. Застраховка "Живот"
2. Застраховка "Живот" и "Злопоука"
3. Договор за застраховка
4. Запис на заповед
5. Придобивна давност между съсобственици
6. Продажба на съсобствен имот
7. Отстраняване на грешки и непълноти в кадастрални планове
8. Етажна собственост
9. Изменение на договора , поради стопанска непоносимост
10. Право на строеж
11. Присъдена издръжка деца
12. Банков влог/депозит/
13. Неустойка
14. Форсмажор
15. Договор за консигнация
16. Франчайзинг
17. Банков кредит
18. Давност дългове - парно, ток и вода
19. Развод по взаимно съгласие
20. Незаконен строеж
21. Запис на заповед
22. Проверка тежест имот
23. Осиновяване
24. Заличаване на фирма
25. Парите - в банка или в Застраховка "Живот"
26. Имотни обяви - Опасности
27. Кредити и депозити също се наследяват
28. Промяна на лично , бащино и фамилно име
29. Рекламация при покупка на продукт
30. Бързите заеми с големи такси